Marie

The feeling leave just to, when you´ve just forgotten it, return and hit you harder then you remembered it

Ingen jätte händelserik dag. Mer en väldigt lugn och slapp dag. Vi gick lite på stan men det var inge kul. Kände mig osäker och hade ingen ro eller ens ville titta på kläderna i butikerna vi var i. Hatar den känslan som jag börjat känna igen. Är i af tacksam över att jag inte behövt känna så på ett bra tag även ifall jag inte kännt det motsatta under denna tiden. Det har varit något mellanting, nånstans där jag ändå inte varit nöjd utan mer kunnat accepterat mig själv men ändå inte kännt mer än så. Svårt att förklara.
2010-01-30 @ 00:37:29 Jag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0