Marie

Bland de värsta känslorna jag vet så är känslan av missnöje vad gäller ens utseende en av dem

Det är ALLTID den jävla vikten.

I somras i ungefär en månads tid så stoppade jag i mig ångestframkallande bantningspiller, åt 2-3 små kalorisnåla mål om dagen och tränade minst 2 timmar om dagen för att få trivas med mig själv. Att gå ner så mk och verkligen se resultatet var den bästa känslan jag haft på länge, känslan av självförtroende. Självförtroendet tog bort rädslan och osäkerheten och jag kunde vara mig själv till stor del, bästa känslan någonsin. Men de där känslorna är som bortblåsta nu. Det kan inte vara meningen att man ska leva som en anorektiker för att tycka om sig själv.
2009-11-13 @ 01:15:31 Jag Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet..always

2009-11-15 @ 00:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0