Marie

Fredag

Sitter och dricker te, vaniljte med lite grädde i, godast. Egentligen borde man gå till naturgott och köpa riktigt vaniljte där istället för det billiga man köper i affärerna, det borde ju smaka mycket godare. Tänker anyhow klä mig snart och gå ut på stan. Ska se om jag hittar en ny väska, kommer säkert köpa allt annat än just en väska, brukar bli så. Ska köpa batterier också till kameran, ska försöka använda den lite mer. Tycker bloggar med egna bilder alltid är roligare. I stort sett hela helgen ska jag sen tillbringa i Vä med Jack. Imorgon går vi nog på bio och ser 2012.
2009-11-20 @ 14:58:18 Jag Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan.

Ville bara tipsa om att jag just nu har en fototävling i min blogg. Om du kanske är intresserad :)

Ha en bra dag kram.

Om du inte uppskattar reklam, så ber jag självklart om ursäkt:)

2009-11-21 @ 22:56:14
URL: http://saandraj.webblogg.se/
Postat av: Björn

det lät intressant med vaniljte och grädde:)Jag är inte direkt en te-människa eller kaffe men detta lät gott. Vilket märke?

Jag och en annan bloggare har slagit vad. Att jag inte kan lista 100 000 bloggar på min sida innan sommaren 2010. Hade vart kul om du vill vara med i kampen. Bara skriv in dig i listan. Det blir ju även lite gratisreklam för din sida om du vill ha några fler besökare såklart!=)

2009-11-23 @ 14:27:56
URL: http://holyblogosphere.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0