Marie

siesta, siesta inte, siesta, siesta inte ?

Förresten så funderar jag på att sälja min siesta biljett. Mår otroligt dåligt när jag är bland folk nu. Vill inte visa mig. Och om jag inte gått ner typ 10kg tills dess så blir det nog att jag säljer den. Förra året var inte särskilt kul. Jag hetsåt vitt bröd med baconost och drack cola. Insåg inte hur tjock/mullig jag faktiskt var och hade på mig helt fel kläder som framhävde allt. Grät och gömde mig i tältet. Spydde i ett stormkök och var reserverad och kände att jag inte kunde vara mig själv. Varför skulle det bli roligt detta året liksom..
2009-03-26 @ 18:04:14 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Molly

om du inte vill ha din biljett så hojta, jag köper den gärna

2009-03-26 @ 19:16:13
URL: http://reallyrichsatanist.blogg.se/
Postat av: Emma

Trams Mary. Det är klart du ska till Siesta! Vi ska ju se Placebo, Tiger Lou, Mando diao, det är ju hur bra band som helst som ska dit!

KLART DU OCKSÅ SKA DIT DÅ!

<3

2009-03-26 @ 20:01:36
URL: http://pinklady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0