Marie

Fredag

Första dagen i skolan denna veckan. Morgonen och förmiddagen var plågsam och gick plågsamt sakta. Jag var så trött och kände mig ganska negativ. Och det blev inte bättre av ett samtalsämne som dök upp på religionen. Hungrig var jag också, fast det är jag ju nästan jämt nu för tiden. Ändå äter jag som en elefant och jag börjar se ut som en flodhäst. Vid lunchen köpte jag med mig en bakad potatis med räkröra och tog bussen hem. Sen när jag kom hem kände jag mig mycket piggare och lite happier. Sen kastade jag i mig potaton och skulle lätt kunnat äta en till fast jag var så mätt. Ikväll kommer Rickard. Egentligen skulle jag åkt till honom denna helgen men efter omständigheterna så blev det han som fick komma. Han ska ta hand om mig.
2009-03-20 @ 13:42:11 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0