Marie

0316

Skipping school today. Jag har så mycket att göra och det är ändå min födelsedag (kan man ju skylla på). Fast måste ändå åka in till stan för snabba ärenden. Sen måste jag till a-huset, våran skolas huvudbyggnad, för att låna en bok. Och idag är nog ingen bra dag, inte för att födelsedagar brukar vara det. Men de blir väl vad man gör dem till men jag brukar vara deppig just den här dagen om året. Dessutom verkar jag inte ha så mk tur idag. Eller så var det bara jag som var klumpig när jag spillde ut min frukostfil på golvet. Antagligen.
2009-03-16 @ 08:12:45 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Molly

hoppas du fick en bra dag endån!



ha, vettu.. det fanns TVÅ (!) små minipudlar på kursen!! haha varje gång jag såg dom tänkte jag "Mary!" :)

2009-03-16 @ 22:31:54
URL: http://reallyrichsatanist.blogg.se/
Postat av: Mary

Yea, den var väl inte den bästa men då och då så var den bra (:



Jadsåe, gulligt (: Haha. Jag drömde inatt att du frågade mig igen om jag hade anmält mig till den kursen :P

2009-03-17 @ 10:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0