Marie

Tomorrow is tha big day

Imorgon är det student och det är svårt att förstå att det verkligen är så att just jag tar studenten. För inte alls längesen så fasade jag över detta men just nu längtar jag bara till morgondagen. Gick i stan idag för att hitta en kavaj eller något man kunde ha över klänningen så man inte fryser men hittade oturligt nog ingen. Därför ska jag ha en svart kavaj till min outfit som hela den är ljus, kanske inte så snyggt nej men det är ju skönt att slippa frysa. Sen fick jag ett ryck när jag hade kommit hem och fick mamma att köra mig till stan så att jag kunde köpa smink. Kände att något måste jag göra med mitt fejs. Och varför(!!!) ska det regna imorgon!? Blir så ledsen. Hoppas verkligen bara det är någon småskur som drar förbi snabbt. Klockan 07.20 kommer min kusin hit för att fixa håret på mig, då måste jag ha tvättat och fönat det, så jobbigt. Borde verkligen sova nu.
2009-06-11 @ 23:32:10 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0