Marie

crash or burn

Sitter här och väntar på att en auktion på tradera ska närma sig sin sista minut så att jag kan lägga mitt bud och vinna den, I'm a pro. Sitter och lyssnar på Robyn med dessutom, lite lol kanske. Önskar lite att jag hade någon annans liv, känner inte personen och har inte ens sett henne i verkligheten men hennes liv verkar så mk roligare och bättre än mitt. Varför ? Jo, hon är rätt söt och skinny och har riktigt snygg stil och bra smak it seems. Hennes pojkvän är riktigt snygg och har nice stil han med. De har kilat stadigt länge nu och verkar vara det perfekta paret, men sånt kan man ju aldrig veta men om jag nu skulle levt hennes liv så skulle vi ju självklart vara det par som andra par skulle vilja vara. De ska dessutom flytta ihop snart, guligt. Hon verkar vara den som är social och står upp för vad hon tycker och känner, det är raka motsatsen till mig (jag är blyg och håller mest käft, tror people irriterar sig på mig för det also, dvs jag är nog inte så omtyckt). Hon har en del bra friends verkar det som och dem gör roliga saker tillsammans ofta och ja, hon verkar ha ett good life. Men what do I know.

2008-09-20 @ 21:07:11 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0