Marie

Måndag

Har haft en slö måndag. Ganska tråkig också. Känner verkligen för att gå en promenad men vill inte göra det nu i mörkret såhär pass sent. Saknar min crosstrainer. Känner liksom bara ett behov av att röra på mig. Känns som jag ätit så mk socker idag. Har ätit godis, glass och druckit apelsinsaft. Känns inte bra. Och om inte för att bränna lite fett så bara bli lite tröttare så att det blir lättare att somna sen. Har så himla jobbigt att somna och vill inte sitta uppe hela nätterna. Och jag har fått gråa ringar under ögonen, väldigt oattraktivt. Funderar på att vara vaken hela natten och dricka massor av kaffe som får hålla mig uppe tills imorrn kväll. Har varit uppe i ett helt dygn förr utan kaffe så jag borde ju lyckas om jag nu väljer att satsa på det.
2010-03-01 @ 23:03:40 Jag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0