Marie

Onsdag

Min blogg har blivit extremt opersonlig och det beror väl mest på att mitt liv är långt ifrån roligt att ens skriva om. Just nu är jag sjukskriven och går hemma hela dagarna. Jag har börjat motionera mk igen för att jag som alltid inte är nöjd med mig själv (same old story) och att gå ner i vikt är det som jag helst vill ändra på. Och kanske om jag lyckas med det att jag kan slippa känna mig tråkig och ugly, fast jag har ingen större faith i att lyckas :´) Om några veckor kommer jag ta tag i alla problem jag har och jag är redan nervös över det. Har aldrig riktigt pratat om allt, mer haft det i huvudet och tänkt på det och det har plågat mig om och om igen. Men allt det här är en början till att kunna "leva" på riktigt vilket det känns som jag aldrig gjort faktiskt. De bästa åren i sitt liv är ju när man är ung och de åren är totalt förstörda och kommer aldrig igen, heh ;_;

(Ja ni ser ju hur roligt inlägg det blev så jag kör nog på opersonlig blogg tills jag kanske en vacker dag har mk positivt och bra att skriva.)
2010-06-09 @ 10:49:20 Jag Permalink


Kommentarer
Postat av: jennifer,

men det är okej att känna så.

jag har också blivit sjukskriven igen, men just nu orkar jag inte deppa ihop. istället tänker jag göra små roliga saker som; tända ljus & krypa upp med en bra bok när det regnar på det här viset, ut & springa med en ljudbok i öronen så att man nästan glömmer hur anfådd man blir, åka till liseberg med en massa fina vänner, koka snorigt billiga soppor & låtsas att det är höst, sticka makalöst långa halsdukar att använda i vinter & springa på loppis & leta fynd. rätt fint när man tänker på det faktiskt,

2010-06-09 @ 11:32:16
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/
Postat av: marie

ja, det gäller väl att inte deppa ihop men vissa dagar är svårare än andra. det låter som många små och stora roliga grejer att sysselsätta sig med!

2010-06-10 @ 07:28:06
URL: http://marybeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0