Marie

Wish list: Fransjacka i mocka, vit sptstopp

Bry er inte om mina vita chicken legs, heh.

 

Hittade först den där jackan här i Kristianstad och när jag var i Malmö förra lördagen så provade jag den. Vågade inte prova den i K-stad, den kostar 1300 spänn, vilket är riktigt dyrt för min plånka och det får mig att dö lite inombords. Den känns som ett absolut måste, mer än det, men man kan ju inte få allt. Crying.

 

Jag vill ha en vit vanlig petstopp men den på bilden hade några konstiga axelvaddar som såg dassvita ut och dessutom såg det lite weird ut när de syntes sådär. Har faktiskt inte hittat någon vit vanlig spetstopp varken i K-stad eller när jag var i Malmö. De som var så populära innan och fanns överallt, typiskt att jag ska vilja ha en nu.

 

Om någon skulle se en vit spetstopp någonstans så säg till. Och om ni har jackan att sälja i stl 34 med lite lågre pris så MÅSTE ni kontakta mig, stl 36 går också bra!

2010-07-09 @ 08:19:23 Mode/kläder/stil Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0