Marie

Söndag

Idag är jag småförkyld. Vaknade med en helt igentäppt näsa och lite ont i halsen. Tur att det finns nässpray och halstabletter. Vet inte när den här förkylningen ska börja ta fart. Har haft förkylnings snuvig näsa i över en vecka. Kan jag inte bara få en riktig jävla förkylning och sen bli frisk istället för att vara konstant småförkyld. Irriterande.

Tänkte berätta om helgen. Tycker den har varit bra. I fredags gick jag, Erika och Emma och handlade mat som vi lagade tillsammans. Tacos blev det och vin till det. Var en bra och trevlig kväll. Sådana kvällar borde man ha oftare. Kom hem asfull och låg och pratade i sängen med Jack, utan att röra på läpparna så han förstod inte ett ord av vad jag sa, tills jag somnade. På lördagen vaknade jag upp all alone och bakfull men hur glad som helst. Brukar alltid känna mig så lycklig när jag är bakfull. Jack var och gjorde högskoleprovet så saknade honom dock. Mötte upp honom efteråt så vi kunde handla. Sen lagade vi lite mat och satt vid tv:n all night vilket var skönt, vi var båda trötta. Idag sov jag länge och vaknade trött trots det och med den jävla mini förkylningen. Ska nog försöka ta mig ut på en promenad ändå om ett tag.
2010-04-11 @ 14:36:21 Jag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0