Marie

Uppe mitt i natten igen

Sitter här igen mitt i natten sömnlös. Har sovit sammanlagt tre och en halv timme ungefär på ett och ett halvt dygn. Sov som sagt bara två timmar förra natten och sen somnade jag i soffan i typ en och en halv timma innan idag. Vaknade lagom till bonde söker fru, lol.

Min onsdag har gått ganska snabbt för övrigt. Färgade mina ögonfransar och det blev väl ett så bra resultat det kunde bli på mina korta ögonfransar. Sen blev det en snabb vända på stan. Hittade två par skor på dinsko, ett av paren är de som är i "fynd"inlägget, det andra paret fick jag inte med mig hem. Det var nämligen så att det bara fanns ett par kvar i min storlek och så hade den ena skon kommit bort, stackars tjejen som jobbade där sprang rundor och kollade bland skohyllorna. Förhoppningsvis så har de hittat den försvunna skon när jag kommer dit imorrn igen. Hoppas verkligen på det, de var till och med varmfodrade inuti så de skulle vara skitbra till vintern. När jag gick hemåt till mitt 2:nd home så stod det två polisbilar och en påkörd bil som blockerade trottoaren. Det stod två poliser där och antagligen föraren till bilen också, de fick maka på sig när jag kom, haha. Sen har jag skakat hand med en kändis idag också, Andreas Carlsson, nog för många mest känd som jurymedlem i idol. Han var nämligen på bokia och signerade sin bok och Jack skulle dit och köpa en. Tror det var första gången jag ens rörde vid en kändis, lol.

Nu är jag rätt sugen på choklad och imorgon tänker jag unna mig det och dessutom köpa mig en baguette från trendie med tonfiskröra. Fint dä. Sen åker jag hem till min lilla Moa och tar henne på en långpromenad. Det är riktigt fint att promenera these days med alla färgglada höstträd. Måste också skriva ihop ett cv, datorn med mitt förra har nämligen kraschat där hemma, himla kul.
2009-10-22 @ 03:19:18 Jag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0