Marie

Torsdag

Det har blivit extremt kallt och i å med det så blir min hud fucked up. Mitt ansikte och min hals hade blivit så mk bättre än innan och så bara skiftar vädret och jag vaknar upp med svullna, torra ögonlock och riktigt känner hur huden i ansiktet är irriterad. Är så trött på att vara så skabbig hela tiden. Ska försöka ta mig till apoteket och köpa mandelolja, den ska tydligen vara bra att använda på hela kroppen, till och med naglarna. Och idag ska jag till skolan jag hoppat av och hämta mina saker fast jag har verkligen ingen lust. Har dåligt samvete när det gäller läraren, hon är hur snäll som helst och jag vill inte att hon ska ta illa upp. Sen känns det som jag slösat med hennes tid typ i och med att jag hoppar av. Känner mig lite dum också som tagit upp en plats på kursen som kanske någon annan hade viljat ha. Sen undrar väl alla där varför jag hoppar av och så måste jag förklara. Vill inte ha den uppmärksamheten, vill hellre bara ta mina saker snabbt och tyst och sen bara åka därifrån.
2009-10-15 @ 10:51:01 Jag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0