Marie

What to do

Nervositeten fortsätter. Det är riktigt jobbigt att behöva känna så, att hela tiden känna sig hypernervös. Och jag behöver inte ens vara nervös men mitt inre är det ändå. Förstår inte varför. Kan inte slappna av en sekund. Och min blick är helt stirrig också. Precis så var det under nästan hela högstadietiden. Men då visste jag varför jag mådde så, jag var konstant rädd, hade noll självförtroende, kände mig konstant ensam, trivdes inte med de "kompisarna" jag hade i skolan, ogillade allt med mig själv och sa knappt en mening på hela dagarna. Nu fattar jag inte varför det känns såhär igen, för de där sakerna stämmer ju inte in nu, till stor del inte i af.
2009-05-07 @ 15:28:39 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Molly

alltså det beror på det där du och jag äter, det är en biverkning serru. om du fått det nyligen alltså.



puws

2009-05-07 @ 18:02:35
Postat av: Mary

jaa, fick det under den tiden jag åt pillsen. vad dumt att de får en att må så ;/



pullipuss

2009-05-07 @ 18:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0