Marie

Måndag

Är rätt trött. Orkar inte göra något direkt även fast jag är rastlös. Borde leta fram kläder till imorgon, lägga in musik på mp3:n, träna, göra läxor men jag orkar inte. Fast träna ska jag i af göra och leta fram kläderna. Två måsten. Och jag längtar tills på torsdag, då blir det klippning av topparna och färgning. Eller toning, jag får se. Ska diskutera lite med frissan. Och morgon dagen i skolan ser jag inte fram emot, kommer vara totalt slutkörd efter den och lukta rök. Kul att behöva åka buss hem imorgon och stinka och vara shitty. Usch. Så typiskt att mamma inte kan skjutsa mig hem just imorgon. Neej, för hon ska gå på ett föredrag om den där dieten hon går på. Typiskt, typiskt, typiskt. Man kanske borde cykla imorgon till skolan. Bara det inte regnar då, det skulle nämligen göra det sa'rom.
2009-05-04 @ 16:33:09 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0