Marie

Gbg, where my heart is.

Kom hem från Göteborg för några timmar sen. Kände en extrem känsla av tråkighet när jag kom in genom dörren. Ändå så hade jag sett fram över att komma hem, men det kändes inte alls bra att komma hem. Satt vid köksbordet och glodde ett bra tag, visste inte vad jag skulle göra riktigt.

Hursomhelst så var helgen bra. Jag och Rickard hade mycket alone time medans hans mamma var på middagar. Typ första gången vi inte blir medtvingade. Igår smällde jag 1000 spänn i stan, vilket jag inte alls hade planerat, vilket dessutom inte var särskilt bra egentligen. Och det växer ett berg på min haka.
2009-05-10 @ 16:14:06 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0