Marie

Torsdag

Idag var det vanlig skoldag. men trots det så var vi bara fem pers på bild/form lektionen. Det var faktiskt riktigt trevligt att sitta och småprata med folk i klassen som man nästan aldrig pratar med. Det är synd ändå att man inte pratar med alla i klassen, det blir alltid att man håller sig till de man brukar vara med. Och nu snöar det utanför, vilket inte gör mig särskilt glad. Efter jul då tycker jag att det kan få börja bli vår direkt men sorgligt nog så är det ju inte så. Sen är jag väldigt trött, som vanligt. Såhär pass trött såhär pass ofta, typ varje dag, har jag inte varit på länge. Jag skulle gissa på att det är för att jag inte motionerar någonting alls just nu. Men hur ska jag egentligen orka det när jag är såhär trött. Och idag kunde jag inte motstå att äta pannkakor. Det blev minipannkakor med grädde och sylt. Åt självklart för många men goda var de. Och det går inte att logga in på hotmail, eller ens få upp sidan. Är det likadant för er? Det börjar krisa för jag behöver ha adresser som jag ska skicka sålda saker till och kan jag inte ens få upp sidan så kan jag inte ens logga in och inte ens skicka mail till köparna. Det känns inte bra.
2009-03-12 @ 17:33:22 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Molly

Va? vad sjukt att ni var så några :S



Hotmail har krånglat för mig också idag btw.

2009-03-12 @ 22:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0