Marie

Skola

Idag hade jag tänkt gå i skolan. Men första lektionen började redan tio över åtta och jag kom inte upp ur sängen imorse. Hade dessutom ont i halsen, men det blev bättre under dagen så jag åkte till nästa lektion i af. Men självklart är läraren sjuk. Honestly, så otroligt irriterande. Man åker dit helt i onödan och sen får man vända på klacken och åka hem igen. Sen är det alltid likadant när lärarna är sjuka, man får inte reda på det förrän man sitter där och väntar på att lektionen ska börja. Det är annoying.
2009-03-04 @ 20:35:26 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Molly

pengarna på min mobil tog slut :( anars skulel jag smsat dig.

men ja vi fick inte heller reda på det förrens precis innan lektionen skulle börja, asstörigt med tanke på den långa håltimmen man genomlidit :(

2009-03-04 @ 21:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0