Marie

Sjuk

Min förkylning vill inte släppa riktigt. Den är inte allvarlig men är ändå lite jobbig. Men det kunde ju varit värre så jag ska nog inte klaga. Och trots förkylningen så åkte jag in till skolan idag, på studietiden och allt, och skrev provet jag egentligen skulle skrivit i fredags om judendomen. Vill ha vg på provet men jag tror det kommer bli bara g. Känns inte bra. Fast man kan säga att jag har "gett upp". Är så trött på det där stället. Liksom ämnen som jag tyckte jättemycket om vill jag bara slippa. Tre år på c4 är för mycket för min del. Men thow, om en del saker varit lite annorlunda så hade jag älskat c4. Jag vill älska c4 men jag kan bara inte. Jag behöver en rejäl omväxling. När det gäller allt egentligen! Hur som helst ska jag försöka ta mig till skolan imorgon.
2009-03-03 @ 21:59:55 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Molly

vad flitig du var som gjorde provet på studietiden å allt.



jag tycker du ska komma imorrn, & kika när jag redovisar :D

2009-03-03 @ 23:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0