Marie

Fredagen 13:e

Sitter i skolan och ska ha textillektion om ca fem minuter. Har nyss slängt i mig en kebabsallad. Den var god men de var snåla med dressingen. Tror jag luktar lite lök efter den. Alla som kommer inom min breathingspace får skylla sig själva! Tänkte först inte gå hit men har missat så mk. men jag tvingade mig att gå hit hur som helst. Har köpt två trösttoppar bara för det. Jag som inte skulle shoppa. Men skit samma liksom. Jag ska göra en annan jobbig sak idag också så jag förtjänade topparna. Och egentligen borde jag inte göra den där jobbiga saken idag, det är ju otursdagen. Inte för att jag brukar tro på det men detta är en ganska big thing som kan leda till katastrof. jag är ganska rädd faktiskt.
2009-03-13 @ 13:00:28 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: jonna

vad ska du mer göra?

2009-03-13 @ 13:18:56
Postat av: Mary

dansa rumba

2009-03-14 @ 14:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0