Marie

Det här är inte rumba Naj naj naj

Min mage är bigger then ever. Just nu så ångrar jag godiset. I af hälften av det. För ungefär när man har ätit hälften av sitt godis så brukar det bara bli äckligt efteråt. Men ändå trycker man i sig. Det är sockrets fel. Socker är beroende. Och det är inget jag bara säger eller som jag upptäckt nyss. Så´reSå. Och nu har jag förstört min å-vad-gott-med-smörgåstårta känsla. Vilket var otroligt onödigt. Fast förhoppningsvis så blir jag sugen på´re igen! Och Rickard är ute och super å härjar. As always. Och igår var han i någons stuga. Undra hur han hade kännt ifall JAG hade supit sådär som han gör och vara sämst på att höra av mig och inte gett nåt särkilt bra stöd om han inte hade ghfhgkjfhjfhfgkieurleisrei på länge. Hehe.
2009-03-14 @ 22:39:13 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0