Marie

Cambridge kuren

Mamma och jag ska handla lator. Vi ska handla stuff till firandet imorgon. Egentligen har jag ingen som helst lust för att göra mig iordning to face the world idag. Mitt hår ser hemst ut och för att få det att se okey ut så måste jag använda plattången. Vilket jag då helst inte vill göra för det sliter så. Och dessutom vägde jag mig imorse och jag hade typ gått upp mer än ett halvt kilo sen sist jag vägde mig. Men trots det så funderar jag på att köpa med en godispåse hem till kvällen. Det är trots allt lördag och jag kan inleda morgondagens krängande lite ikväll. Jag har ju inte ätit godis och sötsaker på jättelänge. Tänkte att jag skulle leva på bantningspåsar med milkshakes och soppor nästa vecka. Mamma har nämligen typ en halv kasse med sådana med cambridge kuren. Hon använder de inte så hon kan ju lika gärna ge/sälja de till mig. Och jag ska börja crosstraina 20 min om dagen. Det är ju inte mk men mer lär jag inte behöva om jag äter pulvershakes/soppor. Min kusin gick på en sån kur ett tag och gick ner en hel del. Hon var väldigt rund ett tag och nu är hon i normalvikt. Jag vill bara gå ner några kilon så att jag kan se bra ut i mina kläder och komma i vissa. Slippa att jämt försöka gömma min giant behind.

2009-03-14 @ 14:45:43 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0