Marie

9 veckor, 2 dagar

Det blev ingen lektion för mig igår. Åkte in till stan ändå. Kände att jag ville göra något när jag trots allt hade gjort mig iordning. Var nämligen nästan helt färdigfixad och det var kasnke femton minuter kvar tills bussen skulle gå. Men jag greppade telefonen och sjukanmälde mig. Åkte in senare till stan. Postade lite saker. Gick in på h&m. Hittade två toppar och gick in i provrummet för att prova. Testade. Tänkte med en högljud röst i mitt huvud "vad fan gör jag här?!". Gick så snabbt som möjligt ifrån h&m, skamsen och önskade att jag var någon annanstans. Köpte tröst. Åkte hem och tröståt godis tills det var slut. Hade plågsamt ont i magen hela kvällen och ångrade att jag inte slutade äta godiset i rättan tid. Men snart ska jag komma tillbaka till gamla matvanor, gamla men nyttiga matvanor.   

2009-03-26 @ 18:02:24 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0