Marie

Torsdag

Var för en stund sen och hämtade paket. Det var mina sandaler som kommit, de svarta ni vet. Sen passade jag på att köpa mig en Sofies mode tidning också. Vet inte ens om den är nåt att ha men jag tänkte att jag skulle ha den på resan imorgon att kika i. Ja, för imorgon bär det av. Jag och mami åker först till Ullared och kollar om vi hittar några fynd på GeKås. Sen åker vi vidare till Borås och gör oss hemmastadda på vandrarhemmet vi ska sova på. Och sen på lördagen åker vi tidigt till Göteborg och shoppar. Så ikväll måste jag packa ihop lite saker så att jag klarar mig de här två dagarna. Ska bli kul att hitta på nåt med mamma sådär. Förr när jag var yngre brukade vi åka till Ullared över en dag sådär och jag fick ta ledigt från skolan och allt. Då uppskattade man verkligen det, de hade ju billiga leksaker haha.
2009-06-25 @ 12:53:21 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0