Marie

Söndag

Är otroligt trött i huvudet idag och tror inte jag fått tillräckligt med sömn de senaste dagarna. Har vaknat varje morgon med en ond hals, hosta och andningssvårigheter. Men igår kom jag i af ut i några timmar och det var loveli, förutom att jag då också kände mig trött i huvudet. Inget Gbg på måndag i af, fick biljetterna sålda men åker ändå dit till helgen med mamma. Då ska jag köpa,köpa,köpa,köpa och köpa. Och idag ska jag köpa sandaler, eller beställa. Skrev om de här på bloggen för några månader sen och nu är de på rea. Lucky me. Sen väntar jag fortfarande på de andra sakerna jag beställt+att jag köpt ett par sandaler och en skinnjacka på tradera. Det blir många paket till mig denna månaden.
2009-06-21 @ 13:32:35 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Molly

vad härligt det låter. jag ska till ullared imorgon :D haha jag har aldrig varit där så jag är exalterad. jag kanske inte bör ha så höga förväntningar.



visa vad du köpt sen? :)

2009-06-21 @ 15:45:12
Postat av: mary

ååh jaså. vi ska dit när vi åker upp till Göteborg också, haha :P

gillade ullared asmk när jag var liten, tog typ ledigt från skolan å åkte dit med mamma, lol. vet inte om det är lika kul nu men man kan alltid hitta lite billiga stuffs där (:



yeees (: och DU får visa vad du köpt, hehu.

2009-06-21 @ 19:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0