Marie

Pretty Good

Vaknade imorse vid ca 05.20 av att jag hade svårt att andas och inte kunde sluta hosta. Lyckligtvis så lyckades jag somna om och när jag vaknade igen kanske fyra timmar senare så mådde jag betydligt bättre. Tror febern faktiskt är borta helt nu, känner mig dock ganska slö och orklös i kroppen. Mitt beslut att stanna hemma idag var nog det rätta, jag måste låta förkylningen avta ordenkligt så att jag äntligen kan bli frisk igen. Trots att det är lite trist att sitta helt ensam hemma med hundarna på midsommarafton så känns det ändå helt okey. Jag ska laga min egna lilla midsommarlunch, jag har jordgubbar och glass, två filmer att titta på och lite så.  
2009-06-19 @ 10:41:01 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0