Marie

Onsdag

Jag kan erkänna att jag känner mig lite bitter idag. Eller bitterheten började väl komma vid vid förmiddagen ca. Det började med att Henrik som handlade åt oss idag hade köpt fel keso. Han hade köpt en sort som det va massa konserveringsmedel i. Och som alla då säkert nästan kan gissa så var den där keson inte särskilt god. Sen är jag bitter över att jag inte kan åka till havet. Det är ju så sjukt varmt, en perfekt dag för stranden. Sen är jag nog lite bitter för att det är så varmt också, alltså pga att det är så varmt, har inget emot värmen. Och nu kom jag på att jag är bitter över att jag inte har kunnat sova ordenkligt en enda natt sen typ en och en halv vecka sen nu. Halsen dummar sig. Fast den dummar sig bara på kvällarna och mornarna så att jag har ont i den, andningsproblem och hosta som sagt. Det konstiga är att jag inte har det så på dagarna. Å i och med att det blir så på kvällarna och mornarna så har jag svårt att somna på kvällarna och vaknar tidigt på mornarna för att jag har svårt att andas och har ont. Suger verkligen. Och Moa väckte mig 05.20 imorse och då kunde jag ju inte somna om för halsen.
2009-06-24 @ 18:28:19 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0