Marie

Not Good

Jag blir galen av att vara sjuk. Av att bara kunna sitta inne och inte röra på mig. Blir galen av att se det fina vädret utanför. Och egentligen borde jag inte äta at all, känns som om precis allt sätter sig. Men febern är betydligt bättre än igår i af så det går väl åt rätt håll nu. Fast imorgon ska jag nog ge mig ut ändå, fast bara en snabbis till stan. Fick en liten idé idag om att jag vill ha en hatt, haha. Vet inte ens om jag kommer passa i en men jag blir som sagt galen av att bara sitta här. Fast det kommer nog bli jobbigt att behöva klä på sig imorgon. Har ju bara strosat omkring i stora mjukbyxor nu sen i lördags. I will die.
2009-06-17 @ 21:52:24 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0