Marie

Morrissey

Jag tror att jag åker till Göteborg på måndag, all ba maself. Har ju inte fått de där nedrans Morrissey biljetterna sålda. Tänkte att jag kunde stå där utanför nån timma eller halvtimma innan det börjar och försöka sälja dem, haha. Och får jag inte sålt dem så är det ju bara att kolla på konserten trots allt. Och så sover jag över hos mammas friend så då är det bara tågbiljetterna som kostar. God damn vad jag saknar Göteborg, så extremt mycket. Tänkte att jag stannar där över tisdagen också och shoppar sönder. Det är nog det mesta jag saknar, haha. Har varit på stan här i Kristianstad så mycket för att jag har kännt att jag måste stilla shoppingbehovet lite men har inte hittat ett piss, har varit i samma affärer hundra gånger nu känns det som. Va i stan igår också och skulle kolla efter någon hatt men det finns bara sådana där dumma stråhattar typ, jag vill ju inte ha någon sådan. Det känns lite som ett måste att jag ska åka till Göteborg, verkligen.
2009-06-19 @ 10:48:59 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0