Marie

Igår, måndag

Igår så hade jag en liten jagdag kan man nästan säga, lol. Jag satte mousse i håret med toning i, alltså det var en mousse med toning i sig. Det blev ingen stor skillnad men det blev ändå bra, det är i af inte sådär kola färgat som det var innan, usch, vilket jag är nöjd med. Sen färgade jag ögonbrynen också, eller ja, haha, jag tog lite av moussen och smetade på ögonbrynen. Sen färgade jag ögonfransarna också. Antingen så är jag sämst på det eller så funka det inte, jag gissar på det förstnämnda. Tänkte att jag skulle pyssla med naglarna också men det hade jag inte rätt grejor till så idag ska jag åka in till stan och köpa det.

Sen på kvällen blev det en tur med pappa till kanotklubben. Vi paddlade tvåmanskajak. Vi hade paddlat i två timmar när vi var tillbaka i land igen och jag är förvånad över att jag inte har träningsverk idag. Men den kanske kommer senare, who knows.
2009-06-23 @ 12:38:48 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0