Marie

Tisdag

Dagen började med att jag och Jack gick upp vid halv ett tiden på dagen. Vi va sega och orkade helt enkelt inte ta oss upp. Men till slut gjorde vi det och gjorde oss lite frukost. Och jag spillde ut en halv öken med salt när jag skulle ha salt på mitt ägg. Detta pga att Jack inte har något saltkar så man får ta salt direkt ur paketet, lol. Åkte senare hem för att take care of lilla Moa som var ensam hemma. Vi gick en kort prommis och efter det bosatte jag mig vid datorn en stund. Började kolla lite på sibas och elgigantens hemsidor. Hittade en mp3-spelare för ett bra pris och utan att ens fundera så mycket eller kolla på andra så cyklade jag iväg till siba och köpte den. Nu ligger den här bredvid mig och laddar sitt lilla batteri. Sen har jag ätit choklad idag, det gör jag nästan aldrig innan. Det smakade snarare socker med en liten smak av choklad än bara choklad. Det sved lite obehagligt i munnen också efter några bitar men trög som jag är så fortsatte jag äta ändå. No good.

Nya mp3-spelaren dårå.


2009-07-21 @ 22:38:38 Jag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0