Marie

Onsdag

Idag har jag varit en good mamas girl och plockat ur och in disk i diskmaskinen, handlat food och lagat mat å dukat. Fast sen köpte jag rakhyvlar när jag handlade som var way för dyra tyckte mamma, lol. Och jag tål inte den här värmen, den är så klibbig, kvav och äcklig. Liksom om det nu ska komma regn och åska så bara göre då så att luften inte känns så tung. Var i stan en sväng idag också btw. Köpte lite stuffs, eheh, igen. Men allt förutom en brosch va på rea så liksom vem hade kunnat motstå. I af så blev det två väskor, två toppar, en bh, ett par spexiga shorts och som sagt då en brosch. Jag hittade en skitsnygg kavaj också som jag la undan. Men den kostade 400kr och jag vet inte om jag ska hålla i pengarna eller buya den. Det som gör mig lite osäker är för att den har axelvaddar. Ett tag verkligen hatade jag axelvaddar och har väl still lite svårt för dem. Och hade axelvaddarna varit lite mindre så hade jag köpt den direkt. Men jag måste fortfarande fundera.
2009-07-01 @ 18:04:54 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0