Marie

Inköp


body (den är lite mer åt det rosa hållet, mörk bild)

kjol

shorts

lite korsettaktigt linne

jeans shorts

klänning (spetsen sitter baktill och inte i urringningen, daah)

linne

kjol (som jag mest köpte för att den var så söt, lol. den är helsvart btw, inte grå upptill)

klänning

klänning (den är much bettor on)

kjol (som jag nog inte ska behålla. får se)

köpte de svarta skorna (ska se om man kan måla över de vita linjerna med svart textilfärg)

och dessa vita sandalerna köpte jag thow på tradera men tänkte visa de också.

Jag köpte också ett par tights och en tight marinblå sån trikå kjol. Dessutom hittade jag en hatt. Blev besviken när jag såg att de sålde den här i k-stad också, hoppas den inte blir poppis.
Otherwise Nöjdness.
2009-07-01 @ 09:14:49 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det svarta klänningen med spets var riktigt snygg!

2009-07-05 @ 22:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0