Marie

Skynda tiden!

Jag är trött. Och ett plagg till i kollektionen klar. Two more to gooo. Och jag har fyndat en topp och köpt jeansleggings. Tishan jag nu har på mig är skrynklig. Flanellskjortan jag har på mig värmer riktigt bra. Egentligen skulle jag sy råttöron nu men vill inte. Jag vill att klockan ska gå snabbare. Snabbt, snabbt ska den gå. Fem timmar och tjugo minuter kvar ungefär. Kvar tills jag får se Rickard again. Och nämde jag att jag är trött? Nåt så otroligt ska ni veta.  
2009-01-30 @ 14:15:56 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: molly

JÄVLA PROJEKTARBETE



:(

2009-01-31 @ 23:03:20
URL: http://reallyrichsatanist.blogg.se/
Postat av: Mary

ja ;/ funderar på att sjukanmäla mig imorgon för att kunna jobba med det hela dagen ist.

2009-02-01 @ 23:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0