Marie

QoQ = Queen of Quitters

Har varit otroligt trött ända sen jag kom hem från skolan. När jag kom hem la jag mig i tvsoffan och där låg jag som nästan förlamad. Rörde mig knappt ur fläcken. Sen krängde jag ett kilo nötter. Sen kom mamma hem med choklad och jag krängde ett kilo choklad. Uppsvälld mage och ajaj mage. Blir kul imorgon att behöva stå framför hela klassen imorgon på redovisningen med min äckliga kropp. (Förresten vill jag be om ursäkt för de alldeles för tajta kläderna idag som visade den hemska figur jag skaffat mit). Och jag skulle egentligen haft ett cv klart och pluggat till ett omprov i matte till imorgon. (Och förlåt Jonna och Molly, känns som jag sinkat er jättemk vad gäller dethär grupparbetet. Varit borta mk och inte ens fått cv:t klart). Just nu kan jag knappt göra något. Satte mig med matten men det funkade inte. Kan inte ta hand om mig själv längre. Fyller kroppen med socker och fett ändå fast jag inte gillar min body alls nu. Vet inte vad som händer..
2009-01-13 @ 22:15:54 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mölli

du är jättefin och har inte hemsk figur på nått sätt!! och vi gör klart arbetet tillsammans imorrn. det fixar sig!



puzen

2009-01-13 @ 23:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0