Marie

Pladder

OH MY GOD jag vill träna! Vill att min crosstrainer ska komma och vill att jag och Molly köper friskiskort på måndag (vi gör det va Mållzan? (: ) Det enda jag har gjort de senaste veckorna är lite styrkeövningar som situps och lyfta lite hantlar. Det gälls inte för jag vill röra på mig, ordenkligt. Röra på benen och träna upp konditionen. För första gången i mitt liv gå ner alla de kilon jag vill gå ner och förhoppningsvis trivas riktigt bra med min kropp. PLU-PLUSSSSS att jag vill ha på mig alla fina kläder jag köpt. No fukin way att jag kan ha på de nu. För mk fath. Allt jag köpte i gbg bara ligger i låddan och jag vill inte gå runt i mina äckliga gamla jeans längre. Såå dax att börja lyfta fläsket. MMM JA det är på tiden ja.
2009-01-15 @ 22:25:11 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0