Marie

Last day of

Idag är det sista dagen på det här jullovet. Imorgon är det back to school, it won't be cool. Har inte gjort så jättemk på lovet. Först kom Rickard hit, sen firade jag jul med familjen, åkte till Lund med Jonna och träffade Emma, firade nyårsafton med Molly, åkte till Rickard. Har shoppat också när jag va hos Ricky. Vi va i stan i måndags. Från ca 13.30 till 18.50 med en enda liten paus på mcDonalds. Jag handlade för ungefär 1200 kr. Fick träningsvärk i armen dagen efter efter alla kassar jag fått gå runt och bära på, haha! Känner fortfarande av den. Köpte i af, två linnen, en kjol, ett par byxor, en tröja, en långärmad lång topp, en kofta, strumpbyxor, ett skärp och en väska. Tror det var allt. 1200 är ändå mk pengar men det bästa av allt är att jag har mk pengar kvar! Förresten, sen hittade jag ett fint halsband på topshop också som Rickard köpte till mig i julklapp. Sen fick jag massor med hårprodukter också i julklapp. Av hela hans familj fick jag 200 kr och ett litet set med skålar, chip and dip stod det på kartongen. Ska försöka få min crosstrainer köpt denna veckan också, sen ska jag försöka hålla i pengarna så man slipper va fattig. Längtar efter crosstrainern, behöver gå ner det jag gått upp under lovet. Det var verkligen tur att jag gick ner så pass mk innan lovet för annars hade jag varit lika tjock som jag va i typ ettan. Inte för jag är smal nu men då var jag descusting. Fetaste asset och dallrigaste låten, omg nightmare. Alltså sorry för tjatet om min vikt och så.
2009-01-07 @ 17:43:31 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Emmma

Vad är en crosstrainer ?

2009-01-08 @ 15:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0