Marie

I stink

Jag är trött. Tränade dubbelt så mk idag som jag brukar göra. That's the explenation. Inte fått någonting gjort med projektarbetet today. Och det börjar bli bråttom. Jag har tre plagg kvar. Och dem ska jag bli klar med på sammanlagt fyra dagar. Ska nämligen till Gbg i helgen. Men jag borde inte. För jag måste få allt klart. Och jag vill verkligen få allt klart. Fast jag tror inte jag får mer än G faktiskt. Det är ju inte själva produkten som räknas mest, utan hur man haft kontakt med sin projektledare och hur man dokumenterat. Något vidare bra har jag inte varit på något av det. Och imorgon måste jag gå till skolan igen. Känns inte kul, inte alls. Jag önskar jag kunde vara hemma och träna ist. Jag måste bli skinnier. Det är awful att klä på sig på mornarna. Inte se bra ut i någonting och inte gilla sin kropp. Det är inte kul. Och jag är så trött på det.
2009-01-28 @ 18:30:49 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0