Marie

Crosstrainer has arrived

Nu är min crosstrainer där den ska. Pappa skjutsade mig hem idag efter skolan och stressade med att hjälpa mig sätta ihop den lite för han skulle jobba. Men så snällt av han att hjälpa mig. Det var lissom bara bestämt att han skulle skjutsa mig home och att vi skulle ta in crosstrainern från hans car så hade inga krav på att han skulle hjälpa mig.My dad is a good dad. Han hann inte hjälpa mig så mk men jag klarade att skruva ihop resten all by myself. Stod och guppade på den i typ en halvtimme med en liten paus emellanåt. Den tar bra känns det som fast jag är ju väldigt otränad just nu så. Men den kommer komma väl till hands these days. 
2009-01-22 @ 19:33:40 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0