Marie

Tiord

Nu är jag så extremly trött så det finns inte. Har sovit alldeles för lite denna veckan. I torsdags mådde jag så dåligt av sömnbristen att jag hade huvudvärk och mådde illa en aning. Det va no fun. Och dessutom trillade jag pladask ner i snön den dagen. Skulle skynda till bussen och när jag skulle svänga runt ett hörn så halkade jag och återfann inte något grepp under fotsulan. Hamnade mjukt i snön thow. Men ganska pinsamt. Såg ingen som såg mig men någon borde ändå ha sett mig. Ja, och sen tror jag att jag å Rickard ska gå på den där utställningen på söndag med Filippa Bark. Det vore roligt om det blev av. Bai.
2009-02-13 @ 22:38:55 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0