Marie

pizzaaa-aaa

Idag tar jag det lugnt med träningen. Det är trots allt fredag och jag har tränat hela veckan. Så tänkte. Bäst att inte slita ut kroppen to much och bara träna lite. Sen ikväll ska jag äta pizza. Mamma kommer hem med pizza. Och jag ska njuta. Sen tänker jag nog äta chokladpudding också. Med vispgrädde. Det blir en liten treat för smaklökarna. Och svettlökarna är nog glada dem med nu när jag inte tränat så mk (Lol, äcklit). Men det känns lite dåligt. Men strunt samma. Jag har fått kontrollen tillbaka i af, så att jag inte slänger i mig allting. Sen är mina byxer klara snart. Fyra raksömmar kvar. Två ben att fålla. Sen är det klarrt. Och goddamn, linningen var svår men jag fixade det. Löste det till slut. Och bra blev den. Förresten så tror jag inte att jag får på mig byxerna men det får vi se sen när tha moment of truth kommer. Dvs då de är färdigsydda och jag testar dem.
2009-02-06 @ 17:13:07 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0