Marie

Göteborg då

Tio i fem går pågatåget till Hässleholm. Där byter jag till ett x2000 som tar mig direkt till Göteborg. Dock med några stopp. Ser inte fram emot att åka tåg direkt men för första gången på rätt så länge så har jag fönsterplats. Det är klart mk bättre än att sitta på en "gångplats". Man kan titta ut genom fönstret hur mk man vill utan att den man sitter bredvid tror att man glor på den. Och man slipper titta in i sätet framför en och undvika blickar från de som sitter snett emot en. Jag hatar "gångplats". Fast det värsta är ändå när man får plats med bord och man måste sitta mitt emot någon. Har hänt två gånger sen jag började åka tåg till Rickard, haha, och det har jag ju gjort nu i över 1½ år.

Ska väl bli kul å komma till Göteborg igen. Men samtidigt inte. Alltid när jag är där hos Rickard så får jag sån sjuk aptit. Bara äter, äter och äter. Det är faktiskt extremt jobbigt. Och jag är alltid lite nervös varje gång när jag tänker på hur mk jag kommer gå upp denna gången liksom. Det går ju inte heller att hålla någon diet när jag är där. Det vore bara otrevligt och väldigt otacksamt att inte äta maten som hans mamma lagar. Men det är så sjukt jobbigt. Försöker ju gå ner i vikt men lyckas ju verkligen aldrig. Och det är inte kul att inte trivas med sin kropp, det är en jobbig plåga. Jag har till och med blivit så desperat att jag börjat ta bantningspiller. Vilket egentligen inte känns så bra. Men men. 
2009-02-19 @ 11:34:51 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0