Marie

Torsdagen+Fredagen

Sov kanske mellan 5-6 timmar inatt. Pga det har jag varit seg hela förmiddagen, eller kanske hela dagen kan man säga. Det var nog inte förrän typ tjugo i sju som jag vaknade till lite när jag gick ut i kylan för att köpa pizza till mig och Jack. Jackie är och har varit sjuk i några dagar så jag har haft sällskap under dagarna. Mysigt och roligt men synd om Jackie att hålla på att hosta å ha sig. Imorgon ska jag försöka gå upp "tidigt" och äta "frukost" med pappa vilket egentligen innebär att jag ska gå upp runt elva för att göra mig iordning och äta lunch med pappa. Brukar oftast sova till ett på dagen och äta frukost strax efter, lol, slappt. Och förhoppningsvis så kommer mitt efterlängtade paket från h&m som jag väntat på i säkert nästan två månader så då får jag åka till Vä för att hämta det. Tänker hälsa på Moa också samtidigt. Saknar hennes överlyckliga skuttande när man kommer hem och att ha henne liggandes i knät. Snyft. Annars blir det väl back to stan sen med fredagsmys.
2009-12-18 @ 01:57:50 Jag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0