Marie

Tisdag

Sitter med hicka. Förstår inte varför jag får det så ofta nu. Dricker ändå mer än jag gjort innan. Igår råkade jag tona håret lite väl brunt med ett moussé jag nämnt att jag använt innan. Men det försvinner ju efter ett par tvättar så no panic there. Har blivit lite snuvig också de senaste dagarna och känner att jag är ganska mottaglig av en förkylning men slipper helst. Idag måste jag köpa en present till mami som fyller år imorgon, dock är hon iväg och jobbar och tror inte hon kommer hem förrän på torsdag. Och jag måste besöka lindex också, kollade deras onlineshop och där fanns en del nyinkommet som var intressant. Annars ska jag försöka sy idag också, har sagt nu jättelänge att jag ska sy, haha. Köpte tyg till två toppar förra veckan och köpte mönsterpapper igår så det är bara att sätta igång nu!
2009-12-08 @ 09:40:13 Jag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0