Marie

Trött men in a good mood

Första gången på hela veckan som jag känner att jag verkligen kan slappna av. Har varit spänd och stressad nu över att börja nya skolan. Så många nya vilket kändes lite jobbigt men idag har det lättat och man känner att man kan prata med flera stycken. Skoldagen idag hade vi ihop med konsteleverna och även där började man prata med some new people. Imorgon ska jag nog cykla till önnestad. Det är första natten jag sover hemma också denna veckan. Har sovit hos Jack för att slippa gå upp tidigt och ta bussen in till stan för att sedan ta bussen till önnestad. Feels good att vara hemma faktiskt, har inte insett hur lite jag faktiskt är hemma now days.
2009-08-19 @ 18:48:36 Jag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0