Marie

Lördag

Vaknade väl runt halv fyra tiden inatt at Jacks. Snuvade och kunde inte somna om så jag gick upp och gjorde te, la mig i soffan framför tv:n i hopp om att bli trött och sen kunna somna. Men det gjorde jag åf kårs inte. Vid femtiden klev Jack upp för han skulle iväg och jobba. När han var tvungen att gå fick jag ligga i soffan ensam igen men vid sjutiden så bestämde jag mig för att gå ut och gå. Tänk er Kristiasnatds gator klockan sju en lördagsmorgon, så tomt, så tyst, det va faktiskt riktigt skönt. När jag gått en timma eller så så gick jag till brödboden och köpte en räkbaguette fast den var inte alls så god som den brukade vara. Och igår när jag köpte en kycklingsallad på grafitti så va den inte i närheten så god som den brukade vara den heller. Sucks tycker jag.
2009-08-29 @ 17:22:50 Jag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0