Marie

Fredag

Tänk vad obetydlig man är ändå, bland alla dessa människor smälter man in och man är inget speciellt. Man bara är och jag har ingen aning varför jag finns. Vad gör jag egentligen för nytta liksom? Sånt har jag tänkt på idag och jag ahr haft en känsla av tråkighet inombords. Jag känns tråkig. Sen fick jag ångest över hur alla flyttar och börjar nya liv medans jag är kvar där jag alltid varit i samma jobbiga vanor med samma problem med samma dåliga självförtroende.

Träffade Molly en stund idag i af. Vi gick en liten runda i stan och kollade runt. Det var nice men affärerna är så otroligt trista.

Ikväll ska jag lära Jack hur man lagar lövbiff och pommes med bearnésås för han kan inte laga mat. I förrgår somnade han på mig och dreglade ner min axel. Igår somnade han i soffan och missade nästan hela den braiga filmen som vi hade hyrt. Seven pounds hette den, se den!
2009-08-14 @ 15:16:23 Jag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0