Marie

Faller sönder och samman

Jag ser verkligen awful ut. Har väl antagligen gått upp något extra kilo. Och jag har fått eksem på hundra ställen över kroppen. Mitt ansikte är snustorrt, speciellt mina ögonlock. Jag ser numera ut som en sjuk, döende eller narkotikaberoende människa pga att jag måste smörja in huden runt ögonen flera gånger och är nu helt röd runt ögonen och ögonlocken säckar ihop. Mina läppar är helt torra också och jag har två sår i pannan efter att jag klämde giant pormaskar där igår. Kul att se ut och känna sig som ett monster. Dessutom är mina naglar helt genomskinliga. Jag har ätit extremt dåligt den senaste tiden. Skippat måltider ibland och ätit mycket vitt bröd och mycket annat som inte är bra för en på något sett. Har inte blivit mycket av grönsaker och riktig mat över huvudtaget. Men även ifall jag är descusted av hur hemsk jag ser ut nu så ska jag försöka ta hand om mig själv och fixa detta. Ska göra en rejäl förbättring till å börja med vad gäller kosten och se till att dricka mer vatten. Känns inte kul att behöva börja på en helt ny skola imorgon och se ut såhär. Har dessutom inte heller några kläder som täcker mina giant parts så det kommer bli riktigt jobbigt att behöva vistas bland massor av främlingar imorgon.
2009-08-16 @ 20:55:22 Jag Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har haft samma sak, och har världens bästa salva nu, om du vill ha den så säg till.

2009-08-16 @ 21:20:16
Postat av: Mary

oh jaså. vad heter den salvan?

och who are u? :P

2009-08-17 @ 11:18:40
Postat av: Anonym

sök på eilas produkter på google, och köp hem aloevera salvan för "torr hud" eller så testar du arnika salvan. Båda är lika bra, fast arnika salvan är fetare och luktar mer illa haha. Jag hade väldigt torr hud så ja började med arnika men övergick till aloeveran sedan. IM HAPPY:D tres, rickard kompis.

2009-08-19 @ 13:25:46
Postat av: Mary

ahaa, TACK ska du ha för tipset, får nog ta å köpa någe av de dära (:

2009-08-29 @ 16:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0