Marie

Bästa

Fredagens malmöfestival blev inte så lyckad. Glömde mobilen hemma så jag var onåbar. Kvällen började bra men tog slut för snabbt och jag blev för full, eller det var på gränsen. Drack en hel liter vin på pretty much tom mage, och blev lite hastigt i slutet. Lyckades ta mig till k-stad after all, hem till Jack. Vaknade nästa morgon med en dödande huvudvärk och fick springa på toan för att spy men hade ingenting att spy upp. Fick igen energin lite med en räkbaguette från brödboden<3. Jack och jag låg i soffan hela dagen och kollade på "g's from gents weekend break" på mtv. Han var sjuk, jag var trött och seg. På kvällen tog vi oss ut för filmhyrning, godis och kebab. Det blev "the boy in the striped pyjamas", "Nick and Norahs infinite playlist" och "The life of David Gale", orkade bara se de två förstnämnda. Idag har Jack städat och tvättat, jag legat i soffan och handlat till Jackie. Sov dessutom bara två timmar inatt så har varit trött idag med.
2009-08-23 @ 20:43:20 Jag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0